Leaderboard

07 November 2014

Pregnancy Journey: Counting days...


Assalamualaikum...


Salam Jumaat penuh barakah semua...


Yeah...keep calm...


Harini dah 37 weeks 5 days...
Aku rasa mcm tak lama ja lagi...
Macam dalam 2-3 hari ni..
Tapi, wallahualam...
Tak sabar nak tunggu adik Amsyar keluaq...
Tak sabar nak peluk cium baby syurga ni...
Tak sabar nak tgk reaksi Amsyar dapat adik..
Semua benda aku tak sabar la kiranya...


Tapi, dalam masa yang sama...
Macam-macam bermain difikiran aku...
Cuak, nervous, excited, takut....
Ye la...bersalin kan mempertaruhkan nyawa...
Macam-macam boleh terjadi...
Memang tak boleh lari dari pikir semua ni...
Doa banyak-banyak semoga urusan melahirkan seorang lagi amanah Allah selamat...


Pada semua kawan-kawan, aku minta maaf kalau ada salah silap...
Doakan aku & baby selamat...
Amin....

No comments:

Post a Comment








Mini Rage Face Happy Smiley