Leaderboard

09 February 2015

Abang Amsyar masuk sekolah...


Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum...


Alhamdulillah...
Abang Amsyar sekarang dah masuk sekolah...
Lega bila dia ok je nak p sekolah... 
maksudnya dari bangun pagi..pakai baju & sampai ke sekolah semuanya okey...
cuma hari 1st & 2nd je menangis nak ajak mak pak masuk sekolah jugak... hehehe..
biasa la kan..sementara nak biasa...sekarang ni kalau hantar ke sekolah, salam & cium terus tarik beg masuk....

Setelah survey2 tadika, alhamdulillah finally jumpa Tadika Ceria Emas (T.C.E) ni...
Sekolah ni ada 2 sesi... half day / full day...
So, Amsyar memang full day la... 7 am-6 pm...
Seminggu sebelum aku start keja kami p register Amsyar terus bagi dia masuk
 sekolah nak bagi dia biasakan diri dengan sekolah, cikgu & kawan2...






FB: tdkceria.emas


Pendaftaran hanya RM 3 ratus lebih & bulanan bayar RM 255...
Ada tambahan kelas Iqra & Kelas Taekwondo...
Kira ok la...Amsyar pun nampaknya dah suka sekolah...
Bila dah masuk sekolah nampak perubahan dia...
Waktu tidur pun dah berubah...
Dulu time tengahari mesti tido...
Sekarang dah sekolah memang tak tido la...
Bila balik rumah, memang tido awal...
Kesian tengok..letih ja rupanya...

Hari ketiga dan seterusnya, alhamdulillah,..dah dapat sesuaikan diri...


Ni sekolah Abang Amsyar..

Tadika Ceria Emas



Hari 1st nak p sekolah...semangat tau...


 
Papa kena belajaq sekali...
Time ni dia tak bagi ibu & papa balik...
Nak suruh tunggu dengan dia...
Normal la hari 1st macam ni...


Balik dari sekolah..


Alhamdulillah...anak ibu dah semakin bijak...makin besar dah...

No comments:

Post a Comment








Mini Rage Face Happy Smiley