Leaderboard

12 February 2015

Abang sayang adik...

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...


Sebelum lahirnya Amani, aku terpikir jugak boleh ke Amsyar terima yang dia ada adik...
Ye la...sebelum ni ibu dengan dia ja..lepas ada adik dia kena share ibu dengan adik...
Tapi, alhamdulillah, Amsyar boleh terima adik Amani..dia okey ja bila ibu balik dari hospital dukung adik...dia dah faham tu adik dia...
Takde nak marah @ pukul adik @ apa...
Gomoi, kiss, peluk adik toksah nak cakap la...
Sampai kadang2 rasa lemaih tengok...hihihi...
Dua2 anak ibu, ibu sayang sampai mati...
Walau ada adik, kasih sayang ibu utk Amsyar tak akan pernah berbelah bagi...


Dengan kak long...depa sayang adik Amani sangat...


Bangun pagi mesti nak kiss adik...
Nak main dengan adik...
Okey, tunggu adik besar sikit leh main sama2 ye..

Muka sama pulak tengok macam ni..
Memang ramai kata Amani muka cam Amsyar time baby..
Ye la..sama la kot kan..dah adik beradik...

Nak riba adik...

Adik pasrah kena gomoi... hehehe..

Ajak adik sembang...adik langut ja tengok abang sembang...
Hihihi...

Kiss pipi adik...geram sangat katanya...

Time bawak adik jumpa doktor..

Latest picture...kesayangan ibu dunia akhirat...


No comments:

Post a Comment








Mini Rage Face Happy Smiley