Leaderboard

29 December 2010

2010 vs 2011....

2010 yang akan berlalu lg 2 hari...2010 yang akn tinggalkan aku @aku akan tinggalkan 2010....sama ja la...pi mai pi mai tang tu jugak..hurmm..sekadar coretan...sepanjang 2010 ni...apa yg jd...


2010??? Apa yg aku dpt?

Suami of course! kasih sayang, perhatian, belaian & cinta dr hasben terchinta....

Ipar duai biras

Mertua

Kawan baru

Kerja baru

Tempat tggl baru


2010??? Apa yg aku kehilangan?

Zaman bujang a.k.a zaman dara...hikhikhik...

Kesan tapak kaki...byknya jejak yg ku tinggalkan...

Ilang kawan pn ada jugak..huh! ada aku kesah ilang sorg kawan?

Kehilangan saudara mara, kwn yg kembali menghadap Ilahi....Alfatihah utk semua....

Actually..byk lg..tp bt masa ni lupa lak....


2011? Apa yg aku mau??

Apa sahaja yang telah ditentukan, aku terima...hanya Dia yg maha mengetahui segala2 nya....tapi yg pasti..aku mendoakan 2011....Aku pregnant & seterusnya jd mummy & dpt baby sendiri...(syahdunya rs)...Ya Allah, permudahkan lah urusan hambaMu ini..amin Ya Rabbal Alamin..(can't wait for that moment)....Of course pertambahan umo...menginjak lg setahun...2011 aku dh 28 tahun...hurmmm..Aku mengharapkan kesihatan yg lebih baik..Aku mahu menjadi lebih matang dlm segala hal..ya la..dh 28 thn pn...xkan nak mcm budak2 lg kot....Mengharapkan aku mampu bersikap matang & bertanggungjawab dlm segala hal....Mengharapkan aku menjadi lebih baik dr sekarang...bukan bermakna aku jahat..tp kdg2..manusia, biasa la...tak semuanya perfect kan...Kdg2 aku lalai...aku lupa...Ya Allah..berilah aku petunjuk! Mengharapkan juga rumahtangga aku bersama suami tercinta sentiasa tenang....semoga kami bahagia...Aku juga mengharapkan 2011 memberi sinar baru utk km berdua...Mungkin 2011 kami akn dpt tinggal bersama2...Februari 2011, genap 3 thn perkenalan aku & suami..mengharapkan ianya terus mekar...sehingga ke akhir hayat....to my lovely husband...rafizee...i love you forever & ever..semoga Allah merahmati perhubungan kita hingga ke akhir hayat!


Apa lg yg aku mau? Hurrrmmm..bila masuknya thn baru...umo semua org akn bertambah...teringat usia abah yg akn menginjak ke angka 64 thn...mak pulak 62 thn...sayangnya aku kpd mereka hanya Tuhan yg tahu..tanpa mereka..aku tiada di dunia ini..ABAH & MAK....Tiada yang lebih beerti di dunia melainkan melihat ABAH & MAK sentiasa sihat....gembira & happy selalu...Aku mendoakan umo ABAH & MAK pjg...Aku juga berdoa aku mampu menjadi anak yg baik...yg selalu ingt ABAH & MAK...& mampu membahagiakan mereka...InsyaAllah...Juga utk abg, kakak & adik aku...semoga kalian sentiasa sihat & pjg umo...


Excited menanti May 2011...kerana aku akn dpt anak buah baru....ank sendiri blom tau lg...xpe la..excited utk kakak aku...yang akn mendapat cahaya mata sulungnya....Anak buah aku, AZALEA...bakal menduduki peperiksaan UPSR 2011...semoga berjaya...Selain itu, May jugak la genap setahun usia perkahwinan aku...wahhh..xsabar nya...


2010 akan menjadi basi....mau tak mahu....itu lah ketentuannya...nak panaskan semula kisah 2010...takkan ke mana....mana leh nak putar masa balik...melainkan wujud si DORAEMON tu...Biarlah kisah 2010 menjadi kisah yg manis utk di kenang...wpun ada pahitnya...Makanya...Akan aku cipta kisah baru..Kisah yang lebih baik...Walau tiada siapa yg tahu apakah kesudahannya...


Selamat tinggal 2010...Selamat dtg wahai 2011....

Semoga 2011 memberi aku lebih kebahagiaan...ketenangan & rezeki yg melimpah2 ruah...

No comments:

Post a Comment








Mini Rage Face Happy Smiley