01 December 2010

nk msk 2011 dh ka?

Alkisahnya..pejam celik..pejam celik..sedar xsedar...dh msk bulan 12..penghujung bln ni..maknanya xlama lg dh nak msk thn baru...ish2...sat ja ms berlalu...mmg tak sedaq lgsg..

Alkisahnya...bila msk thn baru...umoq pn dh semestinya meningkat la..tu lumrah alam..dh tertulis..sapa pn xleh nak ubah...yg MUDA pasti TUA...yg KECIK pasti BESAQ sket..bl msk thn baru ja..mest org dok sibok la..pikiaq azam thn baru! hurmmm...aku penah berazam ka? seingat aku idak la...klu ada pn azam yg main2..hahahahahaha...perlu ka kita ada azam ni? hurmm..maybe perlu @ maybe x..ikut org la! ada yg nak target something...so, dia berazam..klu yg saja2 nak buat azam tp HAMPEH tu...baik tak payah..Cuma bl dh jd isteri org ni...aku ada la berazam serba sikit...Insyaallah, akn ku coba utk laksanakan azam tersebut la....apadia ya? hehehehe...jeng jeng jeng...adalah..kn tggu msk thn baru la..br leh bgtau...

Alkisahnya bl ckp bab umo ni...nk kt sensitip tu idak la sgt..sbb perasan diri masih MUDA...chewahhh..biar la org nk kata apa...biar umo meningkat tp hati ttp MUDA...tak gitu?...wpun kdg2 dlm hati takut + gelisah sbb lg 2 thn umo dh menginjak ke angka 30...gerun ke? hurmmm...xda apa la...buat cam biasa..nescaya tak da apa2..hehe...

Alkisahnya..aku sgt xsabar nk tggu thn baru...sebab? hurmmm....

1. tak sabar nk tggu detik 2 FEBRUARI 2010...1st time aku smbut birthday sebagai isteri org...apakah yg bakal terjadi? bagaimana? hurmmm...xsama tau sambut birthday sebagai isteri & time cintan cintun ni....kena tggu la detik itu...

2. tak sabar nk tggu bulan March...sebab...MARCH..genap la 2 thn perkenalan aku ngan laki aku...aku kenal dia March 2008...

3. tak sabar nk fly to SARAWAK...yesss! our honeymoon....merangkap sambil menghadiri majlis kenduri bestfren..YATIE & LEE....

No comments:

Post a Comment