08 December 2010

IKEA & PWTC....

IKEA...
Bwk mak mertua jenjalan...actually xplan pn nak p sini...d sebabkan time dh suntuk & hari pn dh petang...singgah aja la IKEA ni...nama pn ari coti...a.k.a public holiday..xsah la klu IKEA ni xramai ngan manusia kan...parking lg la..toksah dok kata..mmg susah nak cr la...ni 1st time mak mertua aku msk IKEA ni...dlm hati xde plan nk menyopping pn..sementelah kn save bln ni..makanya..hanya jln2 sj...tp mak mertua aku ada la rembat 2-3 brg..hehehe...org mmg xleh nak imagine la...ramai la sgt2...bersesak sana...sesak sini...bg aku yg penah ke sini 2-3 kali...xdela nk tgk2 sgt..semua sama ja...xda yg menarik pn..IKEA kan besaq...mau sakit kaki mak mertua aku jln...aku pn dh mula rs sakit kaki..mak mertua aku lg la kan...tp..km gagahkan juga jln smpai abis..smpai exit & seterusnya membuat pembayaran...percaya @ tidak??? hanyaRM18.20 di belanjakan olehku di IKEA...(tlg byrkan utk mak mertua)..hahahaha..sgt syok shopping mcm
ni...aku bkn kedekut ok...cuma dh mak mertua aku beli itu ja...

PWTC..
Last minute plan....tetiba laki aku ajk p PWTC...oh, lupa nk bgtau...kt PWTC skang tgh ada KL International Motor Show...dr 5-13 December ni...tiket xde la mahal sgt...klu hari biasa just RM 15...weekend & public holiday dia up RM 5...jdi rm 20...huhuhu...sesak jugak la..sampai pn dh 830..beli tiket..isi borang lucky draw..(ada luck ke?) donno...just fill the form ..ada rezeki menang...xde rezeki apa leh buat...hahahha...niat sebenar nk p tgk BUMBLEBEE live...tp hampeh! xdpt jmpa pn...kat mana tah dia nyorok! show ok..tp mak datuk...nk g 1 show room ke 1 show room pnya la jauh....sakit kaki aku..dh r ptg berjalan kt IKEA..nasib la aku ni mmg jenih y
g taj pakai heels bila g mana2..klu tak..mao kesian kat kaki aku ni...terseksa...so..klu nak g mana2 pameran @ jln jauh..beli la kasut yg sgt comfortable & xmenyakitkan kaki ya! Yg geram + sakit hati..kamera kesayangan ku tdk d bawa pd ketika itu...adeh! rugi2...time2 camni la nak amik gambar byk2 pn...apa nk buat..dh last minute plan kan...redha aja la..guna aja la kamera yg ada kt hp tu...nant aku upload...tp lmbt sket r...bg yg minat keta2 nih...op cos la seronok..mcm2
kete ada...yg canggih manggih la...& yg best dpt tgk kete baru keluaran PERODUA yg bakal launch 2012 nant...not bad..tp cam duplicate design kete lain je...cth cam INSPIRA...tau la kan duplicate kete apa....lantak la korg...ada aku kesah! hahahaha..yg penting aku sgt suka keta
TUAH, JEBAT & adk beradik...hehehehe...

tiket msuk....

'peace'

with hubby..

ni la kete adk beradik 'Hang' tu..TUAH,JEBAT,LEKIR & LEKIU


No comments:

Post a Comment