Leaderboard

20 December 2010

kaki ku....


Oh tidak! dh buruk benor rupa kaki aku ni...sekali tgk dh mcm kaki org pregnant 8 bln dh gamaknya...huhuhuh...tp aku bkn la pregnant sepertimana layaknya....kaki ni jd mcm ni sbb aku terseliuh...adoi la..punya la sakit...nsb kena time dh balik dr pangkor....klu msh d pangkor...tak tau la apa jd...


Alkisahnya...tah mcm mana la tetiba leh terpeleot kaki aku ni..padahal xda langgar batu mahupun lubang apa2 pn...ni saja2 mengada nak terpeleot...natijahnya..jd la seperti ini...sakit Tuhan sj yg tau..ni blom p urut lg ni..klu p urut mao terkencing aku...hohhooho (berdasarkan pengalaman yg lalu bl p urut kaki). Hurmmm...dgn keadaan kaki yg sakit mcm ni...berbalut..aku gagah jugak p opis...terhencot2 la...nk tekan gear moto pn sakit teramat..tu blom msk bab nk tekan clutch keta lg...nasib aku xbwk keta manual...solamat!


Awat x p sepital ja? hurmm...memandangkan aku bln ni dh sehari MC...maka aku mls nk tambah koleksi MC aku lg..hahaha...tp klu keadaan kaki aku msh bengkak2 + sakit...maka terpaksa la aku p sepital...


Bila time sakit camni..teringat mak+ abah...huhuhuh..sob sob sob...dl2 klu sakit...abah la org nya jd tukang urut..(abah leh urut sket2)..ni nk cr tukang urut kat mana nya? semalam tepon mak...bgtau la aku terseliuh ni...mcm2 mak suruh..p urut...sapu minyak panas...hohohoho...aku mau pulang ke kg! tetiba.....


Bila dh sakit camni...aku kena ingt Tuhan nk uji aku...cuba pikir..ada lg yg sakit lebih teruk dr aku...makanya aku kena redha dgn ujian yg Tuhan bg ni..jgn merungut...

No comments:

Post a Comment








Mini Rage Face Happy Smiley