15 December 2010

Christmas ooo christmas...

Tak penah2 smbut krismas kt opis..tp kali ni kena...hahahaha..sebab? sebab dl aku kan keja kat UIA...mana la ada nk sambut2 krismas ni..usahkan sambut..pokok krismas pn xda...Tu dulu la...Tp skang ni..bila dh tukaq keja..keja company Cina....kena la sambut....sambut dlm erti kata ini bukan la sambut @ meraikan...cuma mengambil bahagian sbb event opis kan...kena la join...


Bila ckp psl krismas ni...opis aku wat la CHRISTMAS GIFT EXCHANGE...halamak! nk tukar2 hadiah lak..mampuih! & utk bg adil diaorg adakan cabutundi...means..aku cabut dpt nama DESMOND...maka aku kena la bg present kt si DESMOND nih...erk? nk bg hadiah apa kat mamat ni? dh la hadiah kena RM30 ke ats...apa benda aku nk bg? hurrrrrmmm...klu org pompuan senang la nk cr hadiah...ni lelaki...OMG! Minggu depan dh event tu...aiyak! last minit nant la beli...apa2 pn belasah ja..hahahahaha.....janji ada hadiah kan?


MERRY CHRISTMAS & HAPPY NEW YEAR 2011!!!


update pd 20/12/2010...adiah blom b
eli..huhuhuh..blur sekejap!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update pd 29/
12/2010


.....ni la adiah yg aku dpt.....


FRAME & CHRISTMAS FRUIT CAKE......kek yg manis yg amat..leh naik kadar gula dlm badan aku! tatap la gambo2 y
g sempat aku snap...


No comments:

Post a Comment