Leaderboard

20 February 2014

Rindu Laksa Kari Nyonya Melaka


Assalamualaikum...

Sedang belek-belek gambaq p Melaka aritu, terjumpa gambaq ni...


Buat pertama kali...aku jadi hantu laksa...
Tapi bukan semua jenis laksa ye..
Hanya laksa ini sahaja..
Sedap sampai teringat ni...
1st time makan laksa kari nyonya melaka ni aritu kat Mydin MITC, Melaka...
Tak tau nak describe camana rasa dia...
Hahaha..sedap dia lain macam...
Nasib la tak mengidam kan...
Kalau tak jenuh mana nak cari yang macam ni...


Nak kena masak sendiri la macam ni...tp boleh ke dpt rasa sebijik macam yang aku makan tu? Hahahaha...


4 comments:

  1. betul ke sedap sangat? tak pernah rasa..bila baca entri ni..teringin nak mencuba

    ReplyDelete
    Replies
    1. mar...aah sedap...rasa dia lain macam...ada lemak2 santan kari..pastu ada rs bunga kantan...bukan mcm rasa mee kari...lain sikit...kena try la...hihi

      Delete
  2. Tq yer berkunjung di blog Umi qi tadi..seronokkk tgk makan laksa...ermmmmm nak rasa gak hehehhe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. umi qi... memang selalu masuk bloq umi qi...hihihi..
      hehehe...mmg sedap laksa tu...kena try...
      jgn lupa follow sy ye... hehehe....

      Delete








Mini Rage Face Happy Smiley