Leaderboard

18 March 2014

Dalana Herbal Cream...


Assalamualaikum...


Serius aku jatuh cinta dengan Dalana Herbal Cream ni..
Bila dah try sendiri baru leh nak bagi komen akan keberkesanannya...


Macam aku, kadang-kadang rasa pedih ulu hati,
Kadang-kadang rasa angin dalam badan,
Kadang-kadang rasa sakit kepala,
Untuk lenguh-lenguh pun boleh sapu...
Dalana sangat membantu...
Sapu ja kat tempat rasa sakit tu..
Insha Allah, akan rasa lega lepas tu...

Memang berkesan...

Selain berkesan, bau Dalana best..
Mula-mula sapu rasa panaih sikit..
Pastu akan rasa berangin...nyaman ja....
Krim Dalana tak berminyak...


Benda wajib ada dalam handbag aku sekarang...

V
V
V







Kalau ada yang nak try beli satu Dalana Herbal Cream ni leh SMS aku 017-2921724

Harga 39.90 saja / RM 6 postage



No comments:

Post a Comment








Mini Rage Face Happy Smiley