Leaderboard

26 March 2014

Jualan Meriah Mania Mydin...


Assalamualaikum...


Semalam Lia bagitau, Mydin buat sale..Dia tanya tak pegi ke? Hah? 
Tak tau pun...mcm mana nak pegi... Kesian kan... sampai tak tau... 
Mydin tu pun dah lama tak jejak....
Lia bagitau sale 50% & 30%...baju untuk anak leh dpt dengan harga RM 5 sepasang...
Siap dia whatsApp gambaq baju yang dia beli....
Ada lagi yang murah...Gila dia kata....Macam2 barang lagi la...
Senang ckp memang tgh sale gila...
Agaknya macam sale SOGO tu kot...
Haahahaha...ok, aku memang rindu nak g Sale SOGO tu...
Tapi, apakan dayo....

Meh tengok apa itu Jualan Meriah Mania Mydin ni..

Sumber gambar: Google


Sumber gambar: Google


Dekat Mydin Meru....kaunter untuk register Kad Meriah Mydin..
Ada kad Mydin baru boleh beli dgn harga sale...

Sumber gambar: Google


Hasil rembatan semalam pas keja zasss terus ke Mydin...
Nampak sangat tak nyempat2 kan...
Hahahaha...Tak beli banyak pun..
Permulaan katanya...tp lepas ni mesti akan pegi utk kali kedua...
3 pasang baju Amsyar tu harga asal sepasang RM 12...lepas diskaun dapat RM 5 sepasang..
Murah kan? Yang penting kena tengok kualiti kain jugak walaupun murah..
Yang ni ok....kain pun ok..tak panas...
Bila time sale ni boleh la beli lebih sikit...
Lagipun baju Amsyar banyak dah kecik...
Ok la untuk pakai dekat taska & pakai harian...

Buku pulak ada discount 30%..
Juga leh guna guna voucher buku tu...
Dapat beli 2 buku untuk Amsyar...

Aku sempat tawaf bahagian baju ngan buku ja semalam..
Yang pasti untuk semua pakaian discount 50%..
Yang 30% tu untuk kasut, aksesori, buku, perkakasan & hiasan rumah, 
barang sukan & barang permainan...


Ha....yang ni paling penting...
Kalau takdak benda ni takleh nak shopping dengan harga sale..
Hahahaha...gigih aku semalam baru nak buat kad Mydin...
Takpa, nanti kumpul point banyak2 leh tebus hadiah...
Macam la selalu shopping kat Mydin..
Ok, nak buat kad ni kena bayar RM 12 untuk setahun...

Promosi ini tak termasuk di cawangan2 berikut: 
* Emporium Rawang
*Emporium Chow Kit
* Emporium Plaza MPK, Klang
* Mydin Mart Nilai
* Mydin Mart Seri Muda
* Mydin Mart Shah Alam

Lain-lain tempat ada sale ni ye kawan2!!

Happy shopping at Jualan Meriah Mania Mydin..

2 comments:

  1. tak lama lagi mydin akan dibuka di tempat kami..dekat sgt dgn umah..huhu..

    ReplyDelete








Mini Rage Face Happy Smiley