Leaderboard

05 March 2014

Wordless Wednesday: Selfie..


Assalamualaikum...


First time selfie camni pastu tempek kat blog...Hahahaha...
Nak up tudung baru tu ja sebenarnya..
Tudung yang sangat selesa, cantik & yang penting murah...
Dah lama tak pakai tudung bawal ni...
Macam nak buat koleksi tudung bawal balik la...

Okey..aku tak jual tudung ni...
Kot karang ada pulak tanya nak beli...Hehehehe...
Tapi kalau nak aku boleh tolong belikan...
Tapi rasanya merata tempat ada tudung ni...

Okey..tudung ni RM 10 je..hihi..



1 comment:








Mini Rage Face Happy Smiley