11 June 2014

Kemunculan semula...selamat kembali...


Assalamualaikum...


Tajuk kemain poyo... hahaha..gelakkan untuk diri sendiri...
Okey la..setelah membiarkan blog tak terusik selama 2 bulan (lebih kurang), arini aku kembali...
Edit sikit blog, kasi wajah baru sama dia...baru la kena dengan kemunculan kembali kan...
Rindu weh nak merepek meraban dekat sini...
Tapi keadaan memang tak mengizinkan...
Nantila aku cerita eh sebab musabab nya...


So, edisi kemunculan kembali ni aku tukar header kasi touch up sikit blog...
Bagi nampak ceria...biasa la...sendiri buat, camni la rupanya...
Cuma header macam biasa la, tempah dekat Umie Sue...
Ni kali kedua aku tempah header kat Sue...
Memuaskan hati & senang sangat deal ngan Sue...
Murah pun murah...sesuai la dengan bajet aku yg ciput...
Niat dihati nak make over keseluruhan blog...semua sekali la...
Memang ada pun...tapi bajet lebih sikit la...Hehehe..
Itu kemudian lah ye...Buat masa ni ini je yang ado...
Janji ok la kan....kira sedap dipandangan mata sendiri..(pandangan mata orang lain tak tau la kan) 

Header yang ditempah..

Suka sebab ada basikal comey kat situ...hihi...
Kaler pun ceria je...kena la dengan kemunculan semua aku kan...
Pilihan gambar pun hentam keromo sahajo...
Ingatkan nak biar kosong...tapi, cam xcantik lak...
So, jadi la gambar ini dengan header yang lawa...
Sapa nak tempah header lawa dengan bajet yg kira kita mampu sila la order dengan Umie Sue ye...

# Suka tengok blog orang lain...lawa2 semuanya...

2 comments:

  1. Setiap kali muncul smula mesti ad yg baru. Hehehe. Selamat menulis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haruslah...semangat katanya...hahaha..idak le menulis sangat...coret sikit2 je....hahaha

      Delete