Leaderboard

16 June 2014

Kidszoona @ AEON Station 18...


Assalamualaikum...

Finally, sampai jugak Rafieq Amsyar ke Kidszoona....kesian, dah lama nak p sekarang baru dapat..
Nasib budak tu tak pandai menuntut lagi...
Kalau dak...jenuh...


Sabtu lepas, boring2...buat soalan cepu cemas kat Papa Amsyar..
" Jom p Teluk Batik jom...rasa nak mandi laut lah" Ok..time tu dah pukul 10 lebih rasanya..
korang rasa dapat ke idak pegi Teluk Batiknya? Hahaha...
Suprisingly....green light uols!! Cam tak percaya...
Tapi...dengan dah pukul 10, dengan masak apa pun blom...
Malaih pulak lah nak rushing masak...pastu sampai Teluk Batik dah tengah rembang...
Patutnya pagi2 dah kena gerak...
Okey...takpa....Teluk Batik lain kali lah! 


So, ajak la pegi Kidszoona aje...memandangkan mggu sebelum tu ke Molly Fantasy dekat Ipoh Parade tutup...sebab berkabung kemangkatan Sultan Perak....
Memandangkan dah lama x jejak kaki ke AEON Station 18 tu,
so kami decide g Kidszoona sana aja la....
Melilau jugak dalam mall yang besaq tu cari Kidszoona tau...
Last-last mengalah terus p kaunter informasi tanya...tak tanya kang sesat jalan pulak kan..
Bagi yang tak tau, cari DAISO, cari FOS, ha...jumpa la Kidszoona tuh...
Bayaran masuk RM 15 (limited time) ...main la smpai lebam ye....
For the 1st time...redho kan aje la 15 tu ye papa....hahaha...
Tapi bila tengok anak happy...enjoy...apa la sangat rm15 tu kan... :-)
Adalah sejam lebih jugak kami kat situ...
Masuk pukul 1 lebih...dah ramai...
Jom layan gambar yang ada....

Boleh tahan besar jugak la....
Banyak permainan...paling best, mak bapak boleh lepak sekali dating sambil tengok anak main :-)


Ada Thomas la...


 
Ada LEGO jugak...





Comel pulak pakai topi ni...tp cam pelik pun ada,,,topi besaq agaknya...


Safety first..kena pakai helmet dulu...




 
Banyaknya bola....

Main lagi...dan lagi...

Apa benda la tu...

 
Lompat jangan tak lompat...


Okey...dah penat..jom kita balik... hehehe...
Nanti kita datang lagi ye...


** Kualiti gambar adalah sangat tidak memuaskan... Hahaha....

2 comments:

  1. Finally.. hehehe. Unlimited la. Bukan limited. Hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh..yeke? xperasan lak...typo la tu...hahahaha

      Delete








Mini Rage Face Happy Smiley