Leaderboard

25 July 2014

Salam Aidilfitri 2014...

Assalamualaikum...


Arini keja lagi...mood memang malaih tahap tak tau nak kata dah ni...
Tapi, kena jugak bagi rajin setelkan keja2 supaya nanti msuk keja xpening...hahaha..
Tengok ramai dah balik kampung...adohai...jeles nya...
Kami esok 'tengah malam' baru balik kampung..
Tak sabaq oi nak balik...
Semoga perjalanan kami selamat...Amin...
Mesti dah ramai yang balik kampung kan?
Pada yg dah selamat sampai kampung masing2...alhamdulillah...
Pada yang baru nak balik, berhati2 di jalanraya k...


Selamat Hari Raya Aidilfitri dari kami sekeluarga...
Tahun ni raya bertiga...InsyaAllah tahun depan berempat...
Doakan semuanya selamat ye...

Ampun maaf andai sepanjang menulis blog ni ada 'ter' cakap apa2 yang tak sepatutnya...
'Ter' gurau atau apa2 saja la yang kadang2 kita tak sedar ayat-ayat kita tu mengguris hati orang lain...
Ampun maaf dipinta diatas segala kekilafan ini....

** Mood dengaq lagu raya sambil buat keja **


1 comment:

  1. Salam dihulur tanda bicara,
    Moga sejahtera anda sekeluarga,
    Salam kemaafan antara kita,
    Salam Aidilfitri daripada saya.

    ReplyDelete








Mini Rage Face Happy Smiley