Leaderboard

27 August 2015

Pertandingan pakaian beragam - baju tradisional...

Bismilahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...


Esok (Jumaat) sekolah Amsyar buat sambutan kemerdekaan...
Ada pertandingan pantun, sajak, pakaian beragam & pertandingan mewarna..
Amsyar join pertandingan pakaian beragam & pertandingan mewarna..
Tema pakaian beragam ialah baju tradisional...
Pening mak nak mencari baju tradisional...
Padahal boleh ja kan bagi dia pakai baju melayu tuh...
Tak pun cari ja jubah...setel...


Tapi kan, mak ni macam alah, tak best la pakai baju melayu...
Dah selalu sangat pakai...
Nak ada kelainan sikit lah..over nau mak kamu Amsyar...
Padahal Amsyar relaks je..tak tau apapun...
Yang dia tau, balik rumah asyik nyanyi lagu merdeka, lagu Sudirman (Warisan)..


Pening jugak rupanya kan nak mencari baju tradisional nih...








Tengok...betapa gigih mak kamu Amsyar...hahahaha...
Siap google...so, nantikan baju apa yang mak Amsyar ni beli untuk Amsyar pakai esok...
Itu pun kalau ada...sebab sampai ke hari ni belum beli lagi..

Sumber gambar: Google je...

No comments:

Post a Comment








Mini Rage Face Happy Smiley