Leaderboard

10 October 2012

Serius...aku rindu...


Assalamualaikum...


Ari rabu yg permai & ceria...hahaha...sekian! (xde kena mengena pun)...

Aku rindu..rindu sgt nk aktif mcm dulu..nk main netball kembali..tp apakan daya, xde peluang yg terhidang utk aku grab! sapa2,pggl la aku main netball...liga biasa2 pn aku sudi...wpun bukan liga kebangsaan atau apa2..(mengomel benda merapu!!) 

Serius...diri ni rs lemau sgt bila xbersukan especially main netball...benda lain aku xmau..nak netball aja...hahaha...gila kuasa kan? tp dh sebati la jiwa raga aku ngn netball ni...bila tgk org main ja kaki ni rs cam nk msk court join ja....

Tp tu la...fit lg ke aku ni...(persoalan yg selalu bermain2 di fikiran)..last main netball 2-3 thn sudah..hohohoh..time tu bujang trang tang2 lg....tambah pulak la ni aku dh beranak..xtau cemana la rupanya bila main blik..tp aku yakin, aku masih fit & mampu nk melompat2 serta berlari2 anak...hahaha...cuma kena selalu training & bg ada stamina balik... (camna le rupa mak budak ni main netball balik ye)....abaikan la ttg itu sbb ramai ja kwn2 aku yg jadi mak2 main netball uols! maintain ja...xda masalah....

Buat ms ni hanya mampu menahan rs rindu ja la...xmampu nk buat apa2...hahaha.....

Hanya gambo2 yg ado sj mampu di tatap utk mengubat kerinduan....tp sedih sb byk gambo xde...

Staff Games 2009 @ Terengganu....khusyuk semuanya mendengar penerangan coach!

Sila cari aku...hahaha..aku adalah GK di hujung sana..nmpk?

Again...di hujung sana....

Lawan UITM ni kalau xsalah aku....of cos UIA menang ok....

Rakan2 sepasukan...miss them!

Photo sessioan sblm game......

Ceritera cinta: nak main netball sorg2 xboleh..kena ada team...nak ajk amsyar pn...dia kecik lg....wakakaka.....


No comments:

Post a Comment








Mini Rage Face Happy Smiley