11 October 2012

Drama ADAM & HAWA..

Assalamualaikum...


Entry ke 2 di hari khamis yg mcm best..sebab esoknya adalah hari Jumaat!

Just nk story psl drama satu nih...dh jd kegilaan ramai..aku yg pd mulanya xlayan drama2 ni semua akhirnya jd addict to ADAM & HAWA...oh my......mest heran kan sbb ade ke masa nk tgk cita ni tiap2 mlm...ngeee...jawapannya mmg lah xda masa...dah la drama ni start koi 10 mlm...Isnin - Khamis...dh ke laut dh aku time tu....menidorkan amsyar smpai aku pn tido sekali..harus lah kan...:-) Pulak tu, kena ada ASTRO MUSTIKA br leh tgk..dah sah2 la tak dpt tgk sb xde pun langgan Astro Mustika nih....

Kembali ke drama A & H ni ok...

Drama yg di adaptasi dari novel ADAM & HAWA karya Aisya Sofea....uish, bunyi cam penah ja bc novel2 ni kan...actually sbb pernah baca la aku tau...hahaha...& dh khatam pn cita ni..dh tau ending dia mcm mana..tp nk jgk tgk drama ni kan..sbb ada Aaron Aziz...oh! peminat AA kah? entah la...(malu nk mengaku konon!)....tp aku mmg suka tgk lakonan dia..okey! minat la tu.....


Sebab xda kemudahan langganan ASTRO MUSTIKA, maka aku hanya dpt ikuti drama ini di online sahaja....di mana? http://dramaonlineuntukanda.blogspot.com/ di sini ye! pg2 msk opis tu aku layan dl cita ni sb blog ni akn update cerita yg malam tu punya..so,dpt la aku layan sblm start keja....

Lagu tema drama ni pn sgt la best....layan kan aje..

http://www.youtube.com/watch?v=JE1S8-e7J8k

Lastly...selamat menonton ye...jenuh nk tggu smpai episod 80 nu.....



Ceritera Cinta: Suka scene di Mekah....terasa nk kesana jgk..insyaallah....


No comments:

Post a Comment