Leaderboard

03 March 2015

Meja study baru....


Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...

Sejak masuk sekolah ni, balik dari sekolah ja nak mewarna...nak melukis...
Alhamdulillah, nampak perbezaan bila dah masuk sekolah...
Dah boleh baca al-fatihah, baca qul huwallahuahad, baca qul 'auzubirobbinnas...

Berbalik pada kisah suka mewarna & melukis ni, kesian pulak tengok dia buat kerja atas lantai...
Meniarap, kadang-kadang tertonggek...hahahaha...
Kadang-kadang atas tilam, atas kerusi...
So, bincang dengan papa Amsyar utk belikan dia meja study...
Bior proper sikit caranya..idak la meniarap, tertonggeng...hehehe...

G Mydin nak cari set meja study yang macam mak Icha bagitau dulu...sama cam Icha punya..
Tapi, alkisah dah lama benar mak Icha bagitaunya pun...dah takdak pun dekat Mydin...
So papa Amsyar pulak nak cari yang murah-murah ja...
Tengok-tengok dekat Tesco ada buat promotion...dari harga RM 5+.++ terus dapat RM 38.90...
Terus rembat satu la..dah murah kan...
Nak pasang pun senang semudah 123 uols...





Thank you ibu belikan Amsyar meja study baru...
Eh..thank you papa jugak..sebab papa yang bayaq...hahahaha...




1 comment:

  1. Rajin - rajin belajar ye ambg Amsyar. Dah berjaya jangan lupa ibu & papa.

    ReplyDelete








Mini Rage Face Happy Smiley