15 April 2013

Copy Paste...

Assalamualaikum....


Ni la copy paste nya...ada serupa tak? hehehe...entah la, kalau mata sendiri yang memandang, xde la nampak serupa...tp mata org lain, ramai yang kata Amsyar copy paste muka saya...paling ketara tang hidung...yang ni memang saya akui....hidung kami serupa..tapi kadang-kadang bila perati balik, cam lain...hahaha...apa lah! 

Pada saya, Amsyar lebih banyak copy paste papa nya...telinga, mata, kulit & mulut...memang sama. Dan lagi satu yang saya perasan, Amsyar banyak menggunakan tangan kirinya apabila buat sesuatu. Dah sah, memang akn kidal cam papanya. 

Apapun, xkisah la dia ikut saya @ papanya....yang penting kami berdua harap & berdoa Amsyar membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh, mendengar kata & bijak! Amin Ya Rabbal A'lamin.....

Nak update sikit pasal anak saya yang sorang ni....sekarang dia dah 1 tahun 7 bulan..Alhamdulillah, membesar dengan sihat & semakin bijak. Skang ni dah pandai sebut ibu...kalau dulu, kena suruh baru nak sebut..skang ni, asyik-asyik ibu....xnampak ibu, panggil la berkali2...hehehe....dah petah bercakap walaupun ada setengah bahasa tu dia aja yang tau..dah start kenal huruf, benda, binatang, dah faham arahan kalau suruh dia buat..Dah pandai merajuk...semakin lasak & aktif. Alhamdulillah....semoga Amsyar akan sentiasa sihat dan menjadi penyeri dalam hidup kami.....

Rafieq Amsyar bin Rafizee Uzair.....permata hati kami...

No comments:

Post a Comment