Leaderboard

11 April 2013

MasterChef Selebriti Malaysia Musim Ke2

Assalamualaikum...

Setelah sekian lama xmeng'hapdate' blog...malas rasanya tmbah lak dgn kekeringan idea..xtau nak hapdate apa...

Arini kembali berblog dengan cerita MasterChef selebriti Malaysia musim ke2...Salah satu cerita feberet nih. Sebab suka tengok gelagat artis2 tanahair memasak. kadang2 cam tak terjangka..eh, pandainya diaorg masak. Ha, lenkali jangan pandang diaorg sebelah mata tau! Hehehe....Macam musim 1 dulu suka tengok Tomok..memang xterjangka dia pandai masak. Utk yang xtau, musim 1 dulu juaranya adalah Dato' Fazley...musim 2 ni xtau la sapa. Nak teka pun masih terlalu awal. Akan start bersiaran di ASTRO RIA (104), MUSTIKA HD (134) dan ASTRO ON THE GO pd 20 April 2013 nih, jam 9 malam. 

Jom kita tengok artis2 yang terlibat untuk musim ini..


































Masih terlalu awal nak teka kan sapa agaknya yang bakal menjadi juara MasterChef Selebriti Musim ke2 ni kan? 

2 comments:

  1. untung la sapa ada astro leh tengok.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu pn sebab ada astro la...klu xde mmg xdpt nk tgk la...hehe

      Delete








Mini Rage Face Happy Smiley