Leaderboard

22 April 2013

Ustaz Amsyar :-)

Assalamualaikum...

Happy Monday...lemau jugak nak msk keja setelah bercuti 3 hari...hahaha..


Ni la ustaz Amsyar kesayangan saya...harini usia nya dah 1 tahun 7 bulan. Dah besar panjang, banyak akai, macam2 ragam anak bujang nan sorang ni. Pagi ni odw antar dia ke taska, tiba-tiba mood dia nak pakai kopiah yang tok ngn wan beli kat Mekah tempohari. Alhamdulillah, sejuk hati tgk dia macam tu. Bukan apa, anak bujang saya ni sangat la xsuka kalau pakai apa2 atas kepala dia. Sejak dari dulu...letak topi, dibuangnya..xdan seminit topi tu atas kepala...ditarik2. 

Hari ni pakai kopiah sampai ke taska. Tak mau buang pulak. Good boy la anak ibu ni...

No comments:

Post a Comment








Mini Rage Face Happy Smiley