Leaderboard

07 November 2013

Naik 2 hengget...


Assalamualaikum...


Cerita ni dah lama orang dok pok pek pok pek kat FB sana...aku baru nak melatah sebab semalam baru dapat 'surat' menyatakan charge baru ASTRO....2 hengget naik uols...sebelum ni dok tengok orang marah sebab cas naik tapi servis hampeh...ya la...asal hujan xda service...asal xda servis ja hujan...hua hua hua...kalau tak mau marah2 jangan pasang astro....hahahaha...simple & mudah kan...

Tapi tak mau la cakap bab perlu ke tak perlu pasang ASTRO ni...tu hak individu...cuma yang menjadi persoalan ialah kalau cas mau naik servis harus mantop!! Tak gitu??? hahahaha...Nasib baik amik family package...idak la mahai mana....tapi tetap kena bayor kan? Hahahaha...Nasib la...


"Surat chenta"
Before: RM 37.95
After: RM 39.95 @ kira RM 40.00 la senang...


## Papa Amsyar kursus 3 hari kat Terengganu sana...omak ai..jauh bebenor....Minggu ni kami 2 beranak tanpa papa....hahaha...merencana untuk bawak si anak ke mana kah? Bawak ke Kidszonna bak kata Mak Icha...hurmm...macam menarik...ok jugak kan? Hehehe...



1 comment:

  1. Guna njoi je. Tapi njoi pun dh bg mak pak mentua pakai. Guna channel biasa je. Hahahaha.

    ReplyDelete








Mini Rage Face Happy Smiley