Leaderboard

11 March 2013

Musim kenduri kawen....

Assalamualaikum...

Ujung bulan ni nak balik kampung lagi...horeyy! best2...nasib ada kenduri kendara...dapat la balik kampung..Alkisah bila musim cuti sekolah, ramai la nak buat kenduri kawen kan...

Ujung bulan ni saja dapat 4 jemputan untuk kenduri kawen. Alhamdulillah, dpt mkn nasi minyak lagi. Tapi nampaknya xdapat nak menghadiri semua majlis la. 3 jemputan yg kat kedah Insha Allah dapat pegi kot. Cuma yg satu ni la...kat pantai timur sana. Ala, jauhnya...mmg teringin sgt nak hadirkan diri. Lagi pulak kwn baik yg kawen...kawan kt UIA dulu....tp nak buat camna..jauh sgt la NOR...xdpt nak tgk kawan sorang ni naik pelamin. Apapun, sy doa semuanya selamat & selamat pengantin baru. Doa dari jauh utk kawan nan sorg ni. 

23hb kawan sekolah rendah kawen. Mmg wajib pegi la sb agak rapat jugak dgn dia. Nak dijadikan cerita, rupanya mak ayah dia jumpa mak abah sy time buat Umrah dulu. la, keciknya donia. Trus dijemput sekali satu family.

24hb pulak sepupu mak sy kawen. Sepupu mak yang umo sebaya saya...hehehehe. Rumah depan umah sy je. Mmg dh wajib kena balik la. Mmg best kalau sedara kawen ni. Dapat berkumpul ramai2. Pulak tu kenduri kalau kat kg ni kan gotong royong..mmg meriah sgt la. Teringat time kawen dulu. Eceh! tetiba pulak kan...hihhihi...

24hb jugak kwn sekolah time form 6 kawen. Yang ni xdpt kepastian lg nak pergi ke x sb sama ari dgn kenduri sepupu mak tu. Takut xsempat ja nant. Apapun, akan cuba untuk menghadirkan diri. 

## In sha Allah, bulan 4 ke Cameron Highlands lagi..kali ni family gathering (papa's side)...harap apa yg dirancang akn berjalan dgn lancar & dipermudahkan segala urusan. Amin. :-)

No comments:

Post a Comment








Mini Rage Face Happy Smiley