Leaderboard

18 October 2013

Cerita Aidiladha kami di kampung......


Assalamualaikum....salam Jumaat...

Baru dapat update cerita raya...raya biasa-biasa sajo sebab petang raya dah balik ke Ipoh...xsempat nak berjalan-jalan ke mana pun...tengok lembu kena sembelih pun tak sempat...lagipun hujan dari pagi sampai ke tengahari...jawap nya dok dirumah layan TV sahajo....


Menu aidiladha kali ni selain ketupat, kari daging & ayam masak hitam adalah LAKSA UTAQHA & AGAR-AGAR LAICI...disamping biskut raya 2-3 jenis & kerepek serta kekacang....semua beli sahajo.....plan nak buat kek xjadi sebab dikampung ovennya rosak...hahaha...



Amsyar dengan kak longnya.... warna baju cam nak sama pulak....


Plan nak pakaikan la jubah yang Tok beli kat Mekah aritu kat Amsyar...tapi sebab pagi raya hujan...jalan lecak memang xla nak bagi pakai jubah...dah la jubah labuh...nanti mau habis basah...so, Amsyar pakai baju raya puasa aritu..Nasib muat lagi...Hehehe...Biasa la, pagi-pagi siapkan anak-anak dulu....pastu baru mak-mak bersiap dandan bagai...


Sebelum beraya amik gambaq seround kami 2 beranak....


Bila hujan x dapat keluaq, tu la aktivitinya..ni abang dua pupu Amsyar...suka layan Amsyar...ada geng main ngan dia ok la....


Haaaa...Wan Hashim pun kena jugak melayan cucu main kapal terbang...sweet ja wan main ngan cucu....


Dah penat main....sampai masa waktu tidoq dia...apa lagi...lena xsedaq apa dah...Nak pulak tidoq dalam buai ni...lagi syok la....


Anak tidoq....mak ngan pak nya apa lagi...ambik gambaq seround...sekeping ni ja pun...


Papa Amsyar baru lepas makan Laksa Utaqha...sedap??? Hehehehe....

## Alhamdulillah...dapat berita baik lagi petang kelmarin...semoga ada rezeki kami sekeluarga....




2 comments:








Mini Rage Face Happy Smiley