Leaderboard

25 September 2013

Wordless Wednesday2 #Amsyar di playground


Assalamualaikum...

Wordless la sangat...sampai 2 entri...hahaha...abaikan...layankan aja gambar petang semalam bawak anak sorang ni main-main kat taman permainan....dah lama janji nak bawak dia & baru semalam berkesempatan..huk huk huk...ampun ya Amsyar...ibu xsempat....



Laju kemain...

Tak main la naik ikut tangga...teruih naik camni...amboi

Dah sampai atas rehat sat sambil posing ibu amik gambaq....

Okey...jom...1 2 3...


Hoyeh...dah sampai bawah....happy face!

Boring naik slide...jom naik kuda ni pulak....

"Best ibu...sambil buat bunyi kuda"... hahaha...

Naik jongkang jongket ni pulak..


Alhamdulillah...waktu yang ada macam ni dapat bawak dia main-main memang happy sangat. Tengok dia happy, kita lagi happy kan....saja cari playground yang xramai sangat orang sebab karang nak main-main mesti berebut-rebut...tolak sana...tolak sini...kalau 2-3 orang budak tu ok lagi la....




No comments:

Post a Comment








Mini Rage Face Happy Smiley