Leaderboard

16 October 2014

Happy Birthday Bro !!!!


Assalamualaikum...


Harini 16 Oktober... birthday adik kesayangan aku...
Adik sorang ni ja pun....
Paksu kesayangan Amsyar ni...
Tereyak sikit ja sebut nama paksu...
Rambut cacak nak buat cam paksu....
Nampak keta putih..semua cam keta paksu....
Kalau balik kampung...boleh harap tinggai dok ngan paksu...
Ngam ngan paksu dia...
Mak pak nak p dating pun boleh... hahahaha...


Happy 27th birthday bro....
Sesuai sangat dah kawen ni...hehehe...
Tapi xdak calon lagi katanya... 
Jodoh belum sampai la tu...
Takpa2...don't worry bro...jodoh kan rahsia Allah...
Kita tak tau bila nak jumpa...cepat ka lambat...kan?
Kakakmu ini sentiasa mendoakan semoga cepat jumpa jodoh...InsyaAllah...
Semoga sihat selalu...kuat dan gagah seperti sekarang... :-)
Dapat jaga mak abah kat kampung...
Murah rezeki & sukses dalam semua hal...


Kami beza umur 4 tahun ja...
Kalau kak aku ngan abang aku beza 6 tahun...
Aku ngan kak aku beza umor 6 tahun jugak...
Dengan adik aku ni...beza 4 tahun ja...
Kami boleh dikatakan rapat jugak...
Kalau aku susah aku mintak tolong dia... :-)
Well..adik beradik kena la tolong menolong kan? Tak gitu??
Hihihi....


Motip aku upload gambaq ni kat FB & IG??
 Saja nak bagi dia merindu keta hijau dia...
Keta ni dah jual dah...
Keta yang banyak berjasa oooooo....
Sekarang orang tu dah pakai cik putih...lagi hebat...
Hihihihi...

** Sekian ucapan khas dari kakakmu...special ni...masuk blog... hihihi...

No comments:

Post a Comment








Mini Rage Face Happy Smiley