Leaderboard

20 October 2014

Laksa Teloq Goreng Bersarang...


Assalamualaikum...


Ahad lepas, pas bangun tidoq di petang hari terus terasa nak makan laksa Padang Polo...
Dah lama tak lepak sana sambil makan laksa sambil layan Amsyar main playground...
Terus bagitau papa Amsyar nak makan laksa Polo...
Okey...kalau setakat laksa Polo no hal... hahaha...


Tetiba papa Amsyar suggest satu laksa yang sedap kat Taman Botani...
Laksa Teloq Goreng Bersarang nama diberi...
Amboi..nama bukan main...
Kalau nak cari makan area Ipoh nie... kami tengok sini...
Macam-macam info ada...



Displaying IMG_20141019_184416.jpg
Inilah rupanya laksa teloq goreng bersarang itu...
Aku oder laksa 1 mangkuk ja...share2 gitu...
Amsyar suka rupanya...dok hirup kuah ja...
Kami oder jugak kueyteow kerang dekat gerai sebelah....


Ni tempat nya...tepi jalan ja..senang nak cari...


Laksa oh laksa...


** mak icha...aah, sama la tempat yang kamu pegi tu...hehehe...


No comments:

Post a Comment








Mini Rage Face Happy Smiley