Leaderboard

03 April 2015

Anak dara den... Raisha Amani 4 bulan...


Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...


Anak dara den dah 4 bulan 12 hari dah harini..
Alhamdulillah...membesar dengan sihat & semakin bijak..
Gelak dah mengekek-ngekek dah..
Paling best, abang Amsyar lompat atas tilam..pastu buat-buat jatuh, dia punya gelak mengekek...
Seronok main dengan abang....Abang pun adik lagi gelak dia lagi syok buat aksi lompat sana lompat sini...

Pastu sekarang ni kalau tengok orang makan...mulut tu bukan main..dah kunyah makan sekali...
Sabar dik...2 bulan lagi ibu bagi makan yea...
Sekarang tak boleh makan lagi...

Meniarap dah...tapi takdak nampak tanda-tanda nak menyulur @ merangkak...
Macam abang Amsyar dulu, meniarap pastu terus merangkak...
Takda menyulur dah...

Bab bersembang..serah kat dia...pok pek pok pek juga la kiranya...
Kita sembang dia pun nk sembang jugak...
Alhamdulillah...semoga anak ibu, Raisha Amani terus diberi kesihatan yang baik..



Ada macam amoi ka? ramai panggil amoi ni...


Dengan ibu yang suka ajak saya selfie...hahahaha...


Dengan abang saya yang sayang saya...
Bangun pagi mesti abang akan kiss saya dulu...


Opssss...saya sexy...


Saya dah meniarap..lepas ni nak menyulur pulak...


zzzzzZzZzZ..selamat malam...hehehe..


3 comments:








Mini Rage Face Happy Smiley