Leaderboard

01 April 2015

Perihal GST...

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum..

Welcome April...
Welcome GST!!!


Ketupat pulut di atas peti,
Hendak direbus di tepi perigi,
SMS dihantar pengganti kad GST,

Tanda ingatan tak luput di hati.
Selamat menyambut Hari GST,
Mohon maaf Zahir & Batin.

Perihal 1

Perihal 2


Perihal 3

Perihal 4

Perihal 4

Perihal 5


Hahahaha..ni semua aku tengok kat FB..macam-macam perihal nak sambut GST weh..
Status pun macam-macam...


Ni paling best..siap mention dah...
Ni roti aku beli untuk breakfast pagi ni..
Tak perasan pulak ada tulis macam tu..
Time nak makan baru perasan..
Naik RM 0.05 sen ohoi....
Benda pertama aku beli di hari pertama GST & kena tambah 0.05 sen adalah roti ini...
Walau 0.05 sen tu ala....ada orang kata tak banyak mana pun...
Tapi duit jugak weh...Kalau 5 ari berturut-turut aku beli roti ni dah kena bayaq 0.25 kupang...
Duit walau jumlah sikit ka banyak ka sekarang ni kena berkira..hatta 0.01 sen pun...

Semoga semua orang bertabahlah menghadapi GST walau apa jua pandangan & pendapat kita sebab mau tak mau kena HADAP jugak...


2 comments:








Mini Rage Face Happy Smiley