Leaderboard

12 April 2015

Slow down mummy...


Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...



Please...slow down mummy..
Terkesan terus di hati bila baca poem ni...
Seolah-olah ini lah luahan anak sendiri...
But..lets take it as luahan anak sendiri...


Semalam, time Amsyar tidoq...aku renung muka dia...
Aku rasa bersalah yang maha dasyat...
Time tu jugak ayaq mata menitik laju...
Membebel itu biasa la bagi mak-mak macam kita ni kan...
Dengan penat bekerja...penat nak urus rumah sorang diri...
Nak urus anak-anak...
Pastu dengan macam-macam benda yang jadi...
Tapi semalam entah macam mana, aku rasa bersalah hanya Tuhan yang tau...
Dia conteng dinding, aku marah...
Dia sepahkan kaler pensil, aku marah...
Dia panjat atas rak TV, aku marah...
Aku membebel-bebel tak berhenti...
Oh...my BIGGEST mistake...
Tapi marah & bebel aku ni tak pernah la aku pukul anak....
Patutnya aku cool down...jangan bebel & marah-marah...
Istigfar banyak-banyak...InsyaAllah...kemarahan itu akan reda...


Dear anak ibu, Rafieq Amsyar...
Ibu minta maaf sangat-sangat...
Ibu janji lepas ni ibu tak bebel-bebel lagi...
Ibu janji tak akan marah lagi lepas ni...
Ibu janji lepas ni ibu akan berusaha menjadi ibu & kawan yang baik untuk Amsyar...

2 comments:

  1. be strong mommy...memang kita tak boleh lari dari benda2 camni kan...huhu

    ReplyDelete








Mini Rage Face Happy Smiley