Leaderboard

29 April 2015

Wordless Wednesday: Korang pernah jadi macam ni tak?


Assalamualaikum...
Bismillahirrahmanirrahim...



Status di IG pagi tadi...hahahaha..
Aku sekarang tengah dilema tak tau nak makan apa breakfast...
Korang ada macam gini tak?
Betoi...aku perasan dilema ni wujud lepas pantangkan Amani...
Kalau dulu, tak kisah ja kalau pagi-pagi nak beli makan apa...
Sekarang ni? hah..macam kena pikior hal negara je kekdahnya..
Padahal, pikior nak makan apa je pun...
Mengada lah...hahahaha...


Selalunya, last choice ialah nasi lemak...
Walaupun sekarang ni aku memang tak suka nasi lemak...
(Actually bagus pun tak suka makan nasi lemak hari-hari kan)
Tapi itu la...selain bihun, kueyteow, nasi goreng, roti canai, kuih muih...apakah lagi sarapan yang ada?
Sampaikan aritu ada sekali makan mee kolok sarawak la...nak kelainan kan...hahaha...


Apapun, ingin ku nyatakan disini...bersyukur lah dengan kepelbagaian makanan yang ada di bumi Malaysia yang aman ini...pikior mereka-mereka yang tak dapat nak makan walaupun sekali nun...
Sila insap...


2 comments:

  1. Ciknad ni dari dulu sampai sekarang jaranggg sgt nak alami masalah tak lalu makan...semua kubedal! Huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok la mcm tu ciknad... takde susah2 nak pikir..bedal ja...hehehehe

      Delete








Mini Rage Face Happy Smiley