Leaderboard

12 July 2013

Finally...barang kecintaan itu berjaya dimiliki...

Assalamualaikum.....

Hari Jumaat, 3 Ramadhan sudah...cepat masa berlalu kan. Harini dh 3 hari berpuasa...sedaq-sedaq esok lusa nak raya dah..hahaha...melampau...

Tengok tajuk entri kemain kan?.

Akhirnya, berjaya jugak aku membeli barang idaman hati. Biar pun ianya cuma yang biasa-biasa (ada ka yang luar biasa?) hahaha...kira ok la dengan kegunaan nya nanti. Kang nak amik yang luar biasa, macam xberbaloi sebab jarang sekali guna. Bila mood rajin kemain tu ja la benda ni berguna. Buat masa ni, simpan diam-diam dalam kotak dulu la. Sebab mood rajin xmai lagi. hahaha..eh? xciwi ka nak guna benda baru ni? xmau test? Hahahaha....tengok la weekend ni cemana ya...eh, melalut ke laut dah ni...jom tengok apakah barang kecintaanku itu...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Tada!!! presenting my new mixer. Hahahaha..eleh, beli mixer pun nak heboh-heboh....eh? biaq la... 

# Lepas ni dapat buat biskut raya, kek, pavlova idaman hati & macam-macam lagi lah. Cheeskut versi mixer punya pn dapat buat...sebelum ni guna blender je...hahaha..kesian kan? 

No comments:

Post a Comment








Mini Rage Face Happy Smiley