Leaderboard

14 July 2013

Nak tumbuh gigi lagi......

Assalamualaikum....

Cepatnya weekend berlalu...esok dah keja.. oh, malasnya rasa....ramadan pn dh msk hari kelima...so fast kan?

Berbalik kepada tajuk entri. Sapa lagi nak tumbuh gigi kalau bukan Amsyar. Takkan la aku yg 3 series ni nk tumbuh gigi lagi. Hehehe.....

Amsyar memang gigi dia lambat. Sekarang pn gigi xpenuh lagi. Terbaru, gigi nak tumbuh lagi 2 batang. Gigi depan. Gigi geraham pn xpenuh lagi. Kisahnya, arini kerap sangat budak tu isap jari. Bukan main isap sampai meleleh air liur. Ibunya ni heran, xpenah2 dia isap jari. Adeh, agaknya tabiat isap jari sebab gigi nak naik lagi kot. Aku buat tafsiran sendiri. Hehe.....Agaknya la...well,ada kemungkinan jgk. 

Tak kisah la nak. Jangan sakit demam sudah. Kan ada yg demam bila gigi nak tumbuh...

No comments:

Post a Comment








Mini Rage Face Happy Smiley